Zakelijk Voip

Bij ons staat bereikbaarheid en betrouwbaarheid hoog op de prioriteitenlijst en hebben daarom veel geïnvesteerd in een moderne infrastructuur en systemen. Wij hebben al vele bedrijven aangesloten op onze infrastructuur. KJIKOP levert 2 verschillendde vormen van Voip diensten aan:

Hosted Voip

Voor klanten tot 50 gebruikers per locatie bieden wij onze Managed Hosted Voip oplossing aan. Met Managed Hosted VOIP Telefonie heeft u geen telefooncentrale meer nodig. Alle functionaliteiten van een telefooncentrale worden uit de Cloud van Kjilop geregeld. U heeft hiermee een professionele telefooncentrale, zonder grote investering in dure apparatuur, licenties, functionaliteitenupgrade en onderhoud. En dat voor een overzichtelijk vast maandbedrag. Heeft u meerdere locaties, dan belt u onderling ook nog eens helemaal gratis wat een aanzienlijke besparing betekent vergeleken met traditionele telefooncentrales. De mogelijkheden zijn o.a:

  • Zelf te kiezen interne nummers (bijv. tst. 100, 101, 102)
  • Groepsnummers (bijv. groep 200 waarin tst. 100, 101, 102 zitten)
  • Meerdere groepen koppelen
  • Ring bellen
  • Beltegoed limiet instellen per toestel
  • Locaties bellen onderling gratis
  • Inzichtelijke bel statistieken
  • Bepaalde telefoonnummers uitsluiten voor in- of uitgaande gesprekken
  • Tijdsrestricties instellen waarin wel of niet gebeld kan worden
  • Onbeperkte doorschakel methoden in te stellen op verschillende tijden
  • Mogelijkheid tot een welkomsttekst voor bellers
  • Sluitingsmelding m.b.v. tijdslijn
  • Gespecificeerde overzicht online te raadplegen van de belkosten

Er zijn nog vele mogelijkheden mogelijk met ons Hosted Voice oplossing. Wij denken graag met u mee over oplossingen op het gebied van bereikbaarheid. Neemt u gerust contact met ons op.

Eigen Voip Telefooncentrale

Heeft een van uw locaties meer dan 30 gebruikers, dan adviseren wij een eigen Voip Telefooncentrale om al het interne belverkeer zelf af te handelen. Een ander voordeel is dat een intern Voip Telefooncentrale gekoppeld kan worden aan uw Outlook of uw CMR, ERP systemen.

Uw telefooncentrale wordt middels een Voip Trunk gekoppeld aan ons netwerk om het belverkeer af te handelen. De capaciteiten van een Voip Trunk zijn 4, 10, 20 of 30 gesprekslijnen. Aan deze Voip Trunk kunnen wij uw telefoonnummers koppelen of nieuwe nummers aanvragen. Dus kunnen enkele telefoonnummers zijn of nummerblokken van 10 of 100.

De functionaliteiten van een eigen Voip Telefooncentrale zijn nagenoeg hetzelfde als die van ons Hosted Voice platform.

Wilt u meer informatie over een eigen Voip telefooncentrale? Neemt u dan gerust contact met ons op.